bismillah & salam
Blog ni memaparkan kisah-kisah dalaman kami sekeluarga, just untuk rujukan kami bila terkenang-kenang saat manis sebelumnya; sebab itu ia dijadikan LIMITED EDITION, hanya untuk pembaca dalam kalangan ahli keluarga dan sahabat handai sahaja.

Friday, August 21, 2009

Lagi...di Kay EiL


inilah kesukaan wish dan mea, berendam dan berenang dalam tab...semuanya sama nak masuk air jer, kalau mea tu..pantang papa/ibu nak masuk bilik air, dia pun nak angkat baju sebab ingat nak mandi...kali ni tak sempat ke swimming pool sebab papa tak dan masa, terkejar-kejar kumpul bahan di arkib dan di UM (semak tesis)...semalam terjumpa studen degree usm kat arkib...jauh dorang datang untuk menulis kertas projek, baguih-baguih...


selepas check-out, papa ajak ibu pi lunch di ikea...just untuk merase sweedish meat-ball yang disajikannya, aka tukar selera ratik asyik makan nasi jer...so, this is for the first time we all ke sini dengan nawaitu not for shopping hehee...but terbeli jugak selepas tu baby chair yang murah! nak wat guaner starang!

Marhaban ya Ramadhan!
sempena esok 1 Ramadhan, kami sekeluarga ingin mengucapkan salam Ramadhan kepada semua pengunjung blog kami ni, actually ramai yang bertandang ke sini tapi tak royat hehee...kami mohon ampun dan maaf kiranya sebelum ini dalam dunia nyata atau maya, ada tersalah silap, terlajak bicara dan terguris sukma..maafkanlah kami, bagi la kami melalui Ramadhan ini dengan bersih dan sentiasa menambah amal di sisi-Nya, kami juga memaafkan semuanya...marhaban ya Ramadhan!


jom sama-sama kita membaca 1 juzuk al-Quran sehari = 30 juzuk...khatam!

4 comments:

saiful said...

sronok wish mandi..

chekdenoor said...

wadul....jauh tu makan-makan di ekea........ lama kak noor tak g sana.......

chekdenoor said...

waduh

Tinta Pendeta said...

saiful...wish suka mandi berendam sekarang, nanti nak cari kolam renang budak3 kat wish...ingat nak gali jer tepi rumah tp kut usm marah hehee...

chekdee...heheh, selera tiba2 aritu bila teringat kat ikea hehee..so terus ke sana dulu b4 balik..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin