bismillah & salam
Blog ni memaparkan kisah-kisah dalaman kami sekeluarga, just untuk rujukan kami bila terkenang-kenang saat manis sebelumnya; sebab itu ia dijadikan LIMITED EDITION, hanya untuk pembaca dalam kalangan ahli keluarga dan sahabat handai sahaja.

Friday, October 16, 2009

jaMuaN RaYer


hari ini ada 3 jamuan hari raya yang diadakan oleh pusat pengajian papa, desasiswa papa dan juga isdev..selepas viva pelajar master kursus hadith as internal examiner, papa just mampu pergi dua tempat saje dan itupun sudah cukup memenuhkan perut yang kecil ini hingga terasa membuai-buai sepoi-sepoi bahasa ketika khutbah dibaca khatib tengahari tadi..mula-mula papa hadiri jamuan kat school sebab penganjur utamanya ialah kelab kebajikan yang papa pengerusikan, walaupun pengerusi ada sejam yang pertama saja hehee...sebab papa pi jamuan kedua plak di desasiswa, kat sini papa ajak ibu dan wish. Sampai di sini ramai yang bertanyakan mana sorang lagi? mana mea? hehee..mea kena tinggal keseorangan kat depan tv sebab tidur..nak kejutkan kesian sebab baru tidur setengah jam, so kamikaze laa papa bagitau ibu, kita pi sat jer...bila balik, alhamduliLlah mea masih lena dibuai mimpi sekalipun posisi tidur sudah berubah sikit..okay la gitu!


wish kena kidnap! 2 exco mpd aman cuba mengaku depa ni ibu dan papa wish sebab pakaian mereka bertiga hampir sedondong...kaler kulit tu bey..not kaler baju yang jadi ukuran hihii...lain bonar nampak eeh..hahaaa...kreatif gak studen nim! semua berpakaian baju raya...we all staf jer yang pakai baju kerja, baju lamer tapi kaler baru! so selamat hari raya idul fitri maaf zahir dan batin...

2 comments:

saiful said...

c nampak makanan pun..
xkan jamuan rayer minum air dan sembang kot..haha

aman damai x de sponsor ke..
hihihik..

Tinta Pendeta said...

makanan semua dah dilicinkan, siap tapau lagi sate, ketupat palas, rojak, kuih-muih dll...leh makan petang dan breakfast pagi esoknye lagi...punyer la banyak sakan!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin