bismillah & salam
Blog ni memaparkan kisah-kisah dalaman kami sekeluarga, just untuk rujukan kami bila terkenang-kenang saat manis sebelumnya; sebab itu ia dijadikan LIMITED EDITION, hanya untuk pembaca dalam kalangan ahli keluarga dan sahabat handai sahaja.

Sunday, February 21, 2010

ShaH AlaM


pemandangan shah alam from our room di Quality Hotel, dua malam menginap di sini cukup la mengingatkan semula kenangan lama di shah alam...di sini, papa pernah mengajar di seksyen 16 dulu iaitu tapak asal kisdar (kolej islam darul ehsan) yang kini berpindah ke nilai menjadi kias (kolej islam antarabangsa selangor), papa mengajar 6 bulan saja sebab lebih minat stay kat kolej twintech kat sri damansara..


selepas check out, we move to IKEA...tempat yang tak asing lagi bila ada masa terluang ke Lembah Kelang nim...terasa macam dah ada rumah sendiri jer bila duk memilih barang2 perabot dan kegunaan rumah di sini, ibu asyik duk tengok pelbagai bentuk kabinet dapur! ishhh...ishhh...ishhh...


kami minum petang di Kemensah, melewati (?) rumah chekdeenor mea/wish dan ayah de wan...ini area belakang rumah, papa terlupa plak nak amik gambo depan rumah hu3...comel dalamnya, so unique and tersendiri...banyak idea renovation rumah dipelajari daripada tuan rumah hehee..tenkiu nanti kami tiru sket sebanyak esp. kat lampu bilik air tingkat atas sekali, ibu berkenan tu...!


di KL, kami bermalam di Mutiara Damansara rumah ayah mie mea/wish, maklum la sini dekat dengan IKEA...sambil tu dapat la beramah mesra dengan amie skuarga, daniel dan kak long...tengok tu daniel, "wat apa tu"" hihii...dengar mama-nyer citer, itu la habit daniel! melombong bijih di Damansara, ahaks.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin