bismillah & salam
Blog ni memaparkan kisah-kisah dalaman kami sekeluarga, just untuk rujukan kami bila terkenang-kenang saat manis sebelumnya; sebab itu ia dijadikan LIMITED EDITION, hanya untuk pembaca dalam kalangan ahli keluarga dan sahabat handai sahaja.

Thursday, March 10, 2011

OnliNe SysTem...

entah berapa kali daa....keinginan yang membuak-buak ini disekat oleh sistem, dah la detail kena isi banyak, tick itu dan ini...akhirnya...yang keluar... error...error....to err is human, ni machine, sausah-susah!

rasanya lebih baik beli manual macam ni, beratur pun takpe...hampir 2 jam doh papa duk main website ni, takut nanti harga berubah lagi...setakat tadi kos return london-kl ialah RM11,255.00 untuk 4 orang, di mana tiket saja ialah RM9,584.00 dan menjadi naik sehingga amaun tu apabila masuk beg 20kg, meal, kits, seat, fee card etc huhuuu, itu tak masuk flite domestik lagi tu...tadi juga dapat sebut harga for mas drp ejen usm iaitu RM7870.00 for sorang...uishhh beza yang amat! papa plan nak buka agensi jualan tiket flite la plak lepas ni, cuba buat bisnes...bagi ibu run...papa jadi manager non-executive...hehee...
.
Berita Baik! perWIRA papa dah sihat dan bersedia untuk diambil...baru dapat pic daripada pokpu...firstly, kena semak dan check betul-betul dulu adakah benar2 complete dan selesai dah rawatan yang diterimanya hehee...pasni, penuh la parking kat sini...
.

aritu suruh tukar ke kaler silver yang asal tapi dah terlewat bagitau huhuu....takpe la, janji merelip balik my wira. no more calar...no more kudis di sana-sini....alhamduliLlah!

.




No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin