bismillah & salam
Blog ni memaparkan kisah-kisah dalaman kami sekeluarga, just untuk rujukan kami bila terkenang-kenang saat manis sebelumnya; sebab itu ia dijadikan LIMITED EDITION, hanya untuk pembaca dalam kalangan ahli keluarga dan sahabat handai sahaja.

Monday, June 1, 2009

3rd ANniVERsary


arini, 1hb. jun adalah hari ulangtahun perkahwinan papa & ibu yg ke-3..meaning baru 3 tahun papa dan ibu bersama, kongsi susah senang, pahit maung, dan manis masim hehe..dalam tempoh ni dah 2 kali dah ibu bersalin secara normal aka melahirkan zuriat untuk papa...sakit nak bersalin hanya mereka yang menemani isteri sahaja yang dapat merasanya, itu pun bahu yang memikul tak sama dengan bahu orang yang menengok (iyeke pepatah ni..ala hentam laa)...ibu pun selalu masak pagi, tengahari dan malam untuk papa, maklum la kat penang tak selalu beli breakfast kecuali weekends...ibu jugak selalu teman papa ke hulu dan ke hilir..maka rasanya, patut la papa sinarkan sikit mood ibu tahun ni dengan sesuatu yang bersinar-sinar hehe...walaupun tidak sebesar rantai kapal tapi okay la daripada takde hehe..tak payah bunga la ibu, sebab bunga kan layu...(tak romantik tul papa ni!)...so, thanks ibu for completing papa's life! at least memberikan ketenangan kat papa untuk menghadapi hidup ini...

3 comments:

chekdenoor said...

Wah....baguslah kalau papamea pandai menghargai teman istimewa papamea..... bukan mudah nak dapat yang sejiwa ...heheheh dah ada 2 cahaya mata lagi..... mudah-mudahan kekal bahagia selamanya.

p/s...org perempuan memang perlu rasa dihargai..... so jangan malu-malu ucapkan dan berikan seada yang mampu.

Diyana said...

semoga terus berbahgia dan kekal hingga ke syurga.

Tinta Pendeta said...

to kak noor & diyana...hehe, tenkiu atas doa kalian...itu la yg papameawish cuba buat yg terbaik ikut kemampuan keh3...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin