bismillah & salam
Blog ni memaparkan kisah-kisah dalaman kami sekeluarga, just untuk rujukan kami bila terkenang-kenang saat manis sebelumnya; sebab itu ia dijadikan LIMITED EDITION, hanya untuk pembaca dalam kalangan ahli keluarga dan sahabat handai sahaja.

Monday, March 8, 2010

WeekEnD yang BuSy


dua orang anak papa ni pantang dilepaskan ke padang..terus sakan berlari! ni sketsa tika kami pergi ke Kampus Kejuruteaan di Nibong Tebal kira-kira 40 minit dari Pulau Pinang, sebab papa pi bagi sokongan kat pasukan bola baling (w) aman damai yang akhirnya jadi juara keseluruhan..ada gak game lain di sini seperti ping-pong dan ragbi tapi tak score sangat melainkan ragbi sehingga semi-final..papa ajak dorang ikut sekali bukan apa, sunyi nak drive sorang ke sana...bukan dekat tuh, so dua hari 2x ulang-alik dari penang ke sini...leh gak tukar hawa, on the way balik pada hari pertama, dang lagi gi tengok rumah kat sg. dua sambil bungkus lauk gulai kawah hehee..


di weekend ni juga...sebelah pagi dan malamnya sama ada kena jadi hakim atau datang bagi sokongan kat pasukan debat aman damai yang berjaya juga sehingga semi-final, sedih jugak sebab tak ke final walaupun saingan yang diberikan sudah dirasakan mencukupi untuk menewaskan pasukan lawan...nak buat macam mana takde rezeki pada tahun nim...kat sini jer tak ajak mea or wish, sebab kut depa lak yang berdebat, ahaks!

2 comments:

nor_iana said...

hmm..mna pergi nyerrr otai2..aman damai..hahaha
dh tinggal wish n damia jerk..huhuuhu...
xpe la suh mia jerk yg jaga aman ...hehhehe

Tinta Pendeta said...

bibik...lame mea tak tengok! otai ambik cuti sabatikal, ramai 1st year yg aktif dan diaktifkan...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin