bismillah & salam
Blog ni memaparkan kisah-kisah dalaman kami sekeluarga, just untuk rujukan kami bila terkenang-kenang saat manis sebelumnya; sebab itu ia dijadikan LIMITED EDITION, hanya untuk pembaca dalam kalangan ahli keluarga dan sahabat handai sahaja.

Thursday, April 8, 2010

DinNer Aman Damai

semalam papa gi dinner aman damai, diadakan di Cititel Hotel, jalan Penang...majlis bagi mengenang jasa para pelajar desa ni rupanya sudah kali ke-3 papa hadiri, ini bermakna sudah 3 tahun papa berkhidmat di desasiswa ini, dan selama tempoh ini juga la ibu dan apatah lagi mea dan wish tak dapat join serta majlis dinner nim...sesekali rasa kesian gak tapi rasionalnya memang tak boleh nak bawa datang sebab dua budak itu sangat la susah nak dikawal dalam jangka masa yang lama...

ulasan tentang majlis ni, ermm... makanan memang tak best..pasni jangan sesekali lagi buat dinner di sini, dengan pelayan yang hilang di saat nasi tambah amat diperlukan, kesian staf pejabat yang sorang2 makan banyak kali tambah tu hehee...terpaksa la depa bangun ambik sendiri! ingatkan duduk kat meja vip dilayan macam vip la...huhuuu...mungkin ada staf hotel yang tuang kerja kut! apa-apa laa...janji makanan memang tak best...ibu masak kat rumah lagi best, walaupun sambal nyiur berlada masih dok jaddi lagi, ahaks!

2 comments:

nor_iana said...

mna best dinner lepas ngan dinner taun ni??
of caz la taun lps kan dr..caz ader kami..hahahha

Tinta Pendeta said...

tahun lepas...mungkin heheee...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin