bismillah & salam
Blog ni memaparkan kisah-kisah dalaman kami sekeluarga, just untuk rujukan kami bila terkenang-kenang saat manis sebelumnya; sebab itu ia dijadikan LIMITED EDITION, hanya untuk pembaca dalam kalangan ahli keluarga dan sahabat handai sahaja.

Saturday, April 17, 2010

NorTH BouND


senangnya cari lokasi tujuan esp. hotel sekarang, tak payah pusing-keliling...itu la bila maju ke depan bersama teknologi satelit pada hari ini. Terpikir jugak, kalau satelit boleh tunjuk se-clear gini, tentu la lagi clear CIA, FBI, KGB etc duk skodem negara2 Islam utk set nak boom kat mane, dan Maha Clear Allah yang lebih nampak apa yang kita sedang dan akan lakukan...insaf-insaf!

Haaa..nampak tu menara alor setar, makna katanya...we all at kedah already...papa ada mission 2 hari di sini, pastu perlis plak...'we all' maksudnya = kami sekeluarga hehee...lama tak jalan jauh sket, apatah lagi utk tidur hotel plak...kadangkala outing begini boleh relax-kan minda even though esok, lusa dan tulat ada beberapa orang yang perlu papa temubual, rasanya kerja yang terancang, fokus tapi santai good for our health hehee...apa kaitannya? entah le...mungkin stress dengan rutin dan kpi...now semua orang cakap pasal kpi...cuma ibu je yang cakap pasal kpli hehee...apa-apa laa...

2 comments:

Wasatiah Gurlzz said...

KPI vs. KPLI?...hahaha..Dr, selamat bercuti dgn keluarga yeah...hoho

Tinta Pendeta said...

itu la pasal hdyah, ibu mintak x dpt2 lg...bw la ibu, mea dn wish kuar jalan2 sat..release...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin