bismillah & salam
Blog ni memaparkan kisah-kisah dalaman kami sekeluarga, just untuk rujukan kami bila terkenang-kenang saat manis sebelumnya; sebab itu ia dijadikan LIMITED EDITION, hanya untuk pembaca dalam kalangan ahli keluarga dan sahabat handai sahaja.

Saturday, June 12, 2010

fRoM BeSeRah to PeNanG


di mana lagi kami jika bukan di penang...as you all can see the ferry behind tuu! inilah antara team kuarga a.mat dan a.chik yang telah menziarahi kuarga mea dan wish di penang kali ni dan terase 'hidup' rumah kami di sini, yang sebelum ni dihuni 2 setengah orang jer...maaflah jika ada kekurangan, terutama apabila nak masuk bilik air yang terpaksa 'que' sedikit...


radix pizza house at lagenda heights, sg. petani...boleh tahan gak rase pizza hpa nim, sampai terpaksa order lebih daripada 'family meal' yang ditempah...semuanya makan dengan seleranye, seranum dan sesuai dengan c.c. yang dimiliki hehee...memang best bila jalan-jalan satu family nim! so, next time please do come again mengimarahkan rumah kami yg akan 'lebih selesa' soon...jangan serik ya!

4 comments:

[nad] said...

hehe.. insyaAllah.. tak abis ronda penang agy nie.. ape2 pun, tengs atas layanan uncle dan ateh sekeluarga.. sungguh istimewa.. lg2 bab check in bilik, siap da semua2.. :D bab que bilik air tuh biase dah..

p/s to ateh : ahakss.. abis semua bilik sy pernah tdo.. hehe^^ tengs =) [rindu ngan mea ngan muke mucuk awisy]

Vi0Lette said...

tu la...lenkali kene amek coti mai penang jer..pastu leh g langkawi..InsyaAllah..hehe..same2 la kite wat belanjawan dr skrg...hehe...

ha'ah la abis rate bilik umah ni yayah dah tidoq..haha...baru puas hati..nnt umah baru pon wat camtu jgk yer..:D

[nad] said...

hehehe.. btul3.. kene rancang semula niee.. idea yg bijak...

ye3.. puas hati btul.. hahahhaa..

Jonah Perry said...

Great reading your bblog post

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin