bismillah & salam
Blog ni memaparkan kisah-kisah dalaman kami sekeluarga, just untuk rujukan kami bila terkenang-kenang saat manis sebelumnya; sebab itu ia dijadikan LIMITED EDITION, hanya untuk pembaca dalam kalangan ahli keluarga dan sahabat handai sahaja.

Thursday, October 21, 2010

BerSeraBuT

Bila difikirkan berserabut..berkecamuk..memang berserabut. Banyak weh benda yang duk dalam kepala ni especially bila pitis dok banyok hehee..kalau pitis banyak..best, tension jer pi shopping yang class-class dan branded-branded, sure dapat hiburkan keserabutan ini. Bila pikir kerja plak, uisshhh..banyaknya benda tak terbaca..semua orang nak cepat...bagi berpage-page yang di-koghaa dengan macam-macam..ada yang menjadi dan ada yang layak di tong sampahkan (tak pernah buat pun). Pastu bila difikirkan KPI, macam-macam laporan orang tu nak, orang ni nak...sesekali nak tanya, "boleh tak korang mai check dan wat sendiri!" (tapi tak terkata).
.
Baca draf tesis bapak indon dua haru ni plak terase macam duduk di indon jap, pastu sedar balik..rupanya masih kat Penang hehee...bakpe la bapak ni yang study di Penang masih menulis lahjah indon...rasanya aritu dah ambik kursus BM LKM400... tapi tak insaf-insaf...dah la den nak faham susah bapak citer, citer plak macam berita siaran tergendala jer...terlompat situ, terlompat sini, pastu pi lompat situ balik..aleh-aleh papa yang melompat gi check fb tak tahan gereemmm...
.
so, tulisan ni ialah semata-mata melepaskan GERAM. Sekian, terima kasih hehee..

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin