bismillah & salam
Blog ni memaparkan kisah-kisah dalaman kami sekeluarga, just untuk rujukan kami bila terkenang-kenang saat manis sebelumnya; sebab itu ia dijadikan LIMITED EDITION, hanya untuk pembaca dalam kalangan ahli keluarga dan sahabat handai sahaja.

Tuesday, July 22, 2008

Mea's Habit


ni antara kesukaan mea, cek barang-barang dalam peti sejuk..digeledahnya seme yang ada sambil merasa hawa dingin...so pantang kalau tengok orang buka peti sejuk, cepat2 dia merangkak mari..maybe bakat nak tolong ibu ambik barang dari peti ais sudah mula tertanam dalam diri mea.."so guys, anything nak mea tolong ambilkan?" hehe..


mea juga sudah suka berjalan sekarang...tadi ke Giant pun dia nak berjalan instead of duk dalam troli..slow la nak berpindah dari satu tempat ke tempat lain huhu..takpe la mea, papa dan ibu follow jer la, sekurang-kurangnya praktis make perfect!


petang tadi jugak mea dapat ole-ole dari pcik Bob, studen Aman-Damai (kire pak cik la yer Bob) iaitu rambutan yang dibawa pulang dari rumah mak angkatnya dari Seberang Pulau sana...tenkiu daunnya keladi mat Bob! lain kali bagi mea lagi he3...udah rejeki mea petang ni, leh la makan! before that, bilang dulu..1..2..3..4..bla..bla..

2 comments:

chekdenoor said...

hehehe....mea nak tolong ibu tu.

Dulu masa kak aisyah dan kak naimah kecik...bila chekdee masak...dia orang punggah besen,pinggan plastik...... Bila chekdee siap masak..... chekdee kena buat keje tambahan..... mengemas barangan yang dipunggah oleh dua anak dara tu....

Tapi sekarang, bila anak dara tu dah besar....bila chekdee lepas masak...chekdee tinggalkan jer dapur....dia orang pulak akan kemas sehingga tinggggg....berkilau bersehnyer...hehehehe

Tinta Pendeta said...

ooo gitu ker, ermm..bagus gak kalu gitu, nanti keje ibu akan senang bila bertaraf spt kak noor nanti...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin