bismillah & salam
Blog ni memaparkan kisah-kisah dalaman kami sekeluarga, just untuk rujukan kami bila terkenang-kenang saat manis sebelumnya; sebab itu ia dijadikan LIMITED EDITION, hanya untuk pembaca dalam kalangan ahli keluarga dan sahabat handai sahaja.

Saturday, July 19, 2008

sCan AdiK Mea

Pagi tadi after breakfast dan mea pun dah selesai mandi, papa ajak ibu ke klinik untuk scan adik mea...tak mau la suspen sangat sedangkan dunia moden memberi pilihan untuk menghilangkan suspen tersebut..lalu papa dan ibu memilih untuk ambil tahu apa jantina adik mea nanti...mua-mula suspen gak semasa doc main tonyoh ke depan, ke belakang, ke kiri dan ke kanan scanner tu hehe..iyer la mana tahu kut tak kenampakan, sure ada kefrustsan maklum la kos scan usm tak bayar..maka alhamduliLah, apabila dikhabarkan oleh doc yang baby mea ni sihat, sempurna dan yang paling meng'gumbirakan papa ialah 100% confirm LELAKI hehe...maka nantinya, dapat la papa dan ibu sepasang cahaya mata, tanda kasih kami selama ini! Sonok la mea pasni bermain ganas-ganas dengan adik lelakinya...

3 comments:

[nad] said...

salam.. alhamdulillah.. best nyee, nnti dpt anak lelaki.. hehehe:D.. skrg nie dh bleh mule cari name la.. nampak nyee, berguna jgk name2 anak lelaki yg yayah bg kat ateh hr tuh..
hehehe:D.. kim salam kat ateh yer..

chekdenoor said...

alhamdulillah.....baby boy....sure cute cam mea gak........

mudah-mudahan dapat melahirkan anak yang sihat dan ibu mea pun sihat.

Tinta Pendeta said...

tenkiu3..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin