bismillah & salam
Blog ni memaparkan kisah-kisah dalaman kami sekeluarga, just untuk rujukan kami bila terkenang-kenang saat manis sebelumnya; sebab itu ia dijadikan LIMITED EDITION, hanya untuk pembaca dalam kalangan ahli keluarga dan sahabat handai sahaja.

Sunday, August 1, 2010

PaRiT BunTaR



arini tak plan pun nak ke PB..tapi entah macam mana selepas dapat sms daripada menantu orang PB, rasa nak menjengah sekali ke sana. maka selepas survey something di area bagan ajam (Butterworth), papa terus berdecung ke PB, ambik exit PB tapi balik ikut Nibong Tebal. Saje nak merase exit baru walaupun rasanya jauh sket..oleh kerana arini adalah hari ahad, maka banyak kedai tutup. sekian, terima kasih.
.
Hehee..apa nak citer sebenarnya ekk...saja la bawa mea yang selalu 'nak gi jalan'...seronok dan tenang jer bila masuk area kampung sedikit, itulah yang papa banyak miss sejak duduk di kl dan penang (pulau) nim...hopefully bila stay di sg. dua nanti, ketenangan dan keharmonian persekitaran itu bisa membuatkan relax sket 'kepala' ni..
.
oh ya, sesiapa nak datang penang, starting 3-8 Ogos ada pesta konvokesyen di usm ini..papa tak terlibat apa pun, aritu ada dapat call suruh ambik satu slot untuk baca doa (nasib baik pilihan) tapi papa tolak sebab tak larat nak duduk dalam dewan selama 3-4 jam tu hu3..

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin