bismillah & salam
Blog ni memaparkan kisah-kisah dalaman kami sekeluarga, just untuk rujukan kami bila terkenang-kenang saat manis sebelumnya; sebab itu ia dijadikan LIMITED EDITION, hanya untuk pembaca dalam kalangan ahli keluarga dan sahabat handai sahaja.

Wednesday, October 29, 2008

Adik Mea Lahir


Adik mea..selamat dilahirkan pada 12.02 tengahari tadi, 29.10.2008 di Hospital Kemaman di sisi ibu..dan papa juga sempat balik menemani ibu semasa dalam labour room..baby boy dengan berat 2.8 kg..now, papa dan ibu dah mendapat sepasang anak...alhamduliLlah, semua doa dimakbulkan..ermm...so happy! amin dan terima kasih semua!


wajah riang seorang 'ibu' memangku anak, setelah berpenat lelah selama 9 bulan dan setelah menempuh saat-saat mencabar melahirkan baby dalam labour room..puas hati ya ibu! hanya yang melaluinya mengetahui betapa pedih dan sakitnya saat itu..sebab itulah syurga Allah letakkan dibawah tapak kaki seorang ibu..

semua gambar-2 ni diambil secara illegal sebab di hospital kemaman ni tak dibenarkan ambil gambar, pelik tapi benar! buat 2 hari ni, adik mea diletakkan dalam wad pediatrik akibat ibu dah leaking more than 24 hours..semoge takde apa-apa...so, ibu duk wad tingkat bawah, adik mea duk wad tingkat 1...kalau ibu discaj tengahri ni..ibu leh naik tingkat 1 untuk teman adik mea...tak payah la naik turun sokmo..

5 comments:

chekdenoor said...

Tahniah,

chekdee tumpang gumbira... bertambah bilangan anak saudara..... so...mea sekarang dah bergelar kak long......

kak long .....jaga adek tu...hehehehe

Comelnyer...baby tu.....

Tinta Pendeta said...

tenkiu chekdenoor..mea pun hepi, malam tadi galak benar mea..ketawa dan menari..hehe

sofea said...

alhamdulillah...dh selamat melahirkan..tahniah!!...
baby boy ke girl tu????tomeiiinyer baby dia...hehe

Tinta Pendeta said...

tenkiu sofea...boy ni tau!:)

ROSHAIMIZAM said...

tahniah!sama usia dgn anak kawe
he3x

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin