bismillah & salam
Blog ni memaparkan kisah-kisah dalaman kami sekeluarga, just untuk rujukan kami bila terkenang-kenang saat manis sebelumnya; sebab itu ia dijadikan LIMITED EDITION, hanya untuk pembaca dalam kalangan ahli keluarga dan sahabat handai sahaja.

Sunday, October 19, 2008

Mission to Kelantan


Welcome to Kelate mu...


Sukad Fasa 1...game yang mula-mula start ialah skuasy jam 8.30 pagi dan juga game yang paling lewat habis..hampir kul 10.00 malam..ia diadakan di USM Kubang Kerian sendiri..di mana pasukan Aman Damai masuk final dengan berjaya memenangkan pihak lawan (Desa Jaya) dengan 0-3 hehe..pun begitu syabas berjaya ke peringkat ini!


Acara futsal wanita diadakan di Gelanggang Real 7, Pasir Tumboh, dalam 10-15 min drive dari USM Kubang Kerian..pasukan Aman Damai berjaya ke peringkat suku akhir dan juga memenangkan lawan dengan sepakan penalti...hebat doh tu!


Acara bowling plak dijalankan di bangunan Perdana Kompleks sebelah Hotel Perdana yang jauh gak dari USM-KK...hampir pusat bandar...di sini pasukan lelaki berjaya dapat tempat ke-9 dan pasukan wanita di tempat ke-11 daripada 12 desasiswa hehe...okay gak ni, ahaks! at least not the last team hehe...


Lepas habis misi di Kelate, papa bergegas ke K. Trg lepas solat subuh tadi untuk ikuti Konvensyen Harta Pusaka di Taman Tamadun Islam, Pulau Wan Man...terlewat sehari sebab seminar ini dijalankan serentak dengan sukad, so takpe laa...janji dapat gak sertai...lagi pun papa ada sumbang 1 artikel untuk prosiding konvensyen sini...boleh kumpul mata SKT for this year! :)

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin