bismillah & salam
Blog ni memaparkan kisah-kisah dalaman kami sekeluarga, just untuk rujukan kami bila terkenang-kenang saat manis sebelumnya; sebab itu ia dijadikan LIMITED EDITION, hanya untuk pembaca dalam kalangan ahli keluarga dan sahabat handai sahaja.

Wednesday, October 22, 2008

Mesra Mall


"Hai, kawan-kawan! arini mea nak bawa kalian ke Mesra Mall kat Kemasik"...hari ni, semalam dan kelmarin heboh dalam radio duk promosi mesra mall ni iaitu pusat shopping yang baru dibuka kat sini, dalam 20 minit drive dari umah tokki/tokwan mea..so, kunci kereta dah ditangan mea...giant pun ada sini cuma lum buka lagi...kedai-kedai lain dah buka, so mea nak ajak la papa jalan-jalan sini sambil beri ibu ruang untuk pusing2 dan ronda2 sehingga penat hehe


"suit tak hand-bag ni dengan mea, papa?" ho..hooo sempat lagi mea try beg tangan sambil ibu tengah memilih idaman hatinya tapi tak jumpa pun...mea dulu jumpa yang mea suka! mula-mula mea heret jer beg tu...tak sesuai betul!


sini pun ada toy'r'us...dan mea memang minat bola..jumpa jer terus kelek dan pegang wat pusing semasa window shopping dalam toy'r'us ni..


anak patung pun besar2..tapi mea memang kurengg minat kat baby-doll ni..maklum la orang yang ganas dan lasak..minat bola jer

2 comments:

chekdenoor said...

nak gak g mesra mall........

woittt...barbiedoll tu sama tinggi dgn mea....

ibu mea ok lagi ker.......

Tinta Pendeta said...

hehe...ibu mea stand still lagi..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin