bismillah & salam
Blog ni memaparkan kisah-kisah dalaman kami sekeluarga, just untuk rujukan kami bila terkenang-kenang saat manis sebelumnya; sebab itu ia dijadikan LIMITED EDITION, hanya untuk pembaca dalam kalangan ahli keluarga dan sahabat handai sahaja.

Thursday, October 30, 2008

Darwisy 24 Hours


Wajah adik mea dari dekat..ada iras siapa gamaknyer yer? cuba anda teka? hehe..nanti nama adik mea ni akan ada perkataan 'darwisy' hehe..tidur jer darwisy ni..arini ibu telah discaj and terus masuk wad tingkat 1 untuk temani adik mea..kalau nampak, dah ada sedikit tanda-tanda macam nak 'jaundice' (kuning)..hope tak la ketara sampai kena tahan wad lagi lepas ni..


tokwan sedang membelah mulut darwisy dengan kurma dan air zam-zam...mea jadi pembakar semangat hehe..semalam bukan main ketat peraturan kat wad kuarantin ni, sampai orang lain tak boleh masuk dalam wad ni except ibu dan bapa..today, semua pelawat bedal masuk jer...maybe nurse tak terlarang, iya la nak 'main' dengan orang kampung sini yang garang-garang hehe..


tokki sedang membisikkan kalimah keramat kat telinga darwisy nampaknya tu hehe...semuge darwisy akan dapat kecemerlangan dunia dan akhirat deh! go go chayyooo...


mea ahh..seperti biasa la..dengan buas dan happy go lucky-nya...papa datang nak jenguk ibu, tapi terpaksa jenguk mea lebih...habis satu wad ditelusuri mea...last sekali, masukkan mea dalam kod baby ni..tersengih jap, perasan kecik hehe..

2 comments:

.::.PeaNuT.::. said...

waktu mula2 tgk, hmm ini ikut muka ibu.. ehhehe...

Tinta Pendeta said...

uncle rasa pun gitu gok!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin