bismillah & salam
Blog ni memaparkan kisah-kisah dalaman kami sekeluarga, just untuk rujukan kami bila terkenang-kenang saat manis sebelumnya; sebab itu ia dijadikan LIMITED EDITION, hanya untuk pembaca dalam kalangan ahli keluarga dan sahabat handai sahaja.

Thursday, May 28, 2009

TengahARi taDi


tengahari tadi wish dah boleh merangkak dua tiga langkah, tangan wish sebelah kanan dah kuat, cuma tangan sebelah kiri masih dok rok...kaki dah kuat dah tunjal..maybe dua tiga hari ni pas exercise sokmo, wish akan semakin expert laa..nanti, mesti ligat la wish ni, mesti hardly to handle...pasni ibu kena pastikan wish dalam walker la mandatorily!



tengahari tadi juga desasiswa aman damai buat majlis perpisahan meraikan khidmat bakti Pn. Siti Rokiah yang dinaikkan pangkat ke Pen. Pengurus Asrama (PPA) Kanan dan akan bertugas di desasiswa tekun plak start 1 jun ni (minggu depan la)...so aman damai akan terima orang baru, tetapi PPA jugak yang now berkhidmat kat desasiswa saujana..kira re-shuffle la antara PPA sebab ada kalangan PPA yang naik pangkat dan ada yang bertukar tempat biasa jer..selamat maju jaya di tempat baru diucapkan..so tengahari tadi papa makan nasi hujan panas la walaupun kat rumah ibu dah masak nasi tak hujan hehe...maknanya, studen aman pasni berurusan dengan orang baru la bila masuk semester bulan julai ni...dengarnya lebih muda dan mungkin tak cengih noo..

2 comments:

chekdenoor said...

Wah...wish dah boleh merangkak...best tu....sure lagi jauh dia nak g....habislah kena ikat pintu-pintu almari...hehehehehe.

Sebenarnya...bila anak kita dah upgread level...kita sepatutnya happy....cuma pada hakikatnya.... happy dalam risau...sebab...upgread level bermakna bukan kebolehan sahaja di upgreadkan tapi...permasalahan yang mendatang pun upgread sama..... hehehe...bercakap melalaui pengalaman...heheheheh

Tinta Pendeta said...

betul tu k.noor, we all memang happy cuma risau la kut lagi panjang langkahnya, lagi ligat dia pecut...hu3

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin