bismillah & salam
Blog ni memaparkan kisah-kisah dalaman kami sekeluarga, just untuk rujukan kami bila terkenang-kenang saat manis sebelumnya; sebab itu ia dijadikan LIMITED EDITION, hanya untuk pembaca dalam kalangan ahli keluarga dan sahabat handai sahaja.

Thursday, April 24, 2008

Ofis baRu...berKarpet

Papa-mea dapat ofis baru..so, pindah bilik la..tak jauh pun, just ke bilik sebelah ajer..(bilik dr.fazal dulu)..pasainya ada staf admin bhgn I.T nak masuk ke pejabat and ruang setor stationari kat pejabat terpaksa dikosongkan untuk diisi mamat tu, so org pejabat nak bilik satu dijadikan setor, maka depa choose bilik papa-mea sebab duk hujung lorong. Sebagai timbal balas, c.c. sedia untuk upah jab. pembangunan cat baru bilik sebelah yang akan papa masuk dan pasang karpet baru..hehe, bab karpet baru ni la yang papa-mea suka sebab bilik lama takde karpet..line telefon pun masih sama, dan bila bilik lama dibuat setor..meaning takde lagi la orang yang akan share line phone dengan papa..itu yang best tu...

Bahagian meja penghadapan..


Susunan rak buku baru, pernah studen tanya "habis dah baca semua ni?hehe.."

anyhow, bila sebut pindah ni memang penat la sikit, nasib baik geng baik yang berjiran tolong angkat rak-rak buku, meja dan kabinet..ringan la sikit tugas perpindahan...janji dengan minachi tukang sapu tu, tak boleh pakai hehe...walaupun minachi, jangan tak caya kalu tengok dia, tough giler...maklumla separuh-separuh...sejak dua hari duk ofis baru dengan wajah dan karpet baru ni, nak datang ofis pun terpanggil-panggil hehe...nanti nak ajak mea dan ibu melawat ofis baru papa...mea pun leh la merangkak dalam ofis ni dan guling-gemaling kulu-kilir hehe..

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin