bismillah & salam
Blog ni memaparkan kisah-kisah dalaman kami sekeluarga, just untuk rujukan kami bila terkenang-kenang saat manis sebelumnya; sebab itu ia dijadikan LIMITED EDITION, hanya untuk pembaca dalam kalangan ahli keluarga dan sahabat handai sahaja.

Thursday, November 20, 2008

uLAr..uLAr


terkejut dalam iman papa semalam semasa masuk tandas nak wiewie..seekor ular duk rileks tepi dinding bilik air, hoohooo...tak terkeluar suara papa sambil berundur beberapa langkah...setelah rasa tenang, papa ambik mop dan tunjal kepala ular tu...tepat! dah mati ular tu baru papa kuar ambik h/phone untuk snap hehe...


pastu terfikir lak, ular ni masih kecil..entah2 ada suku-sakatnya yang lain..lalu start la papa geledah kat area dapur tu dan bawah mesin basuh hinggalah bahagian bawah sink dan deng..de..dengg jumpa seekor lagi..hoohooo, berderau darah papa dan mula jantung berdegup koho kencang, "banyak lagi ker yang ada?"...ular ni cuba dibunuh gak tapi gagal ditujal tepat ke badannya..ular ni sempat sembunyi di sebalik celah batu lantai yang renggang...so, semalam papa tidur tak lena kut ada saki-baki ular ni datang revenge...apa pun they are guilty for trespassing!

2 comments:

ROSHAIMIZAM said...

ular ke J_ _ tu he he he

Tinta Pendeta said...

j tu gapo bey...jin ko, jas ko, jus ko hehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin